.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه سوم مازندران در اقامت گردشگران

 شمال نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: استان مازندران رتبه سوم اقامت گردشگر در کشور را داراست.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ دلاور بزرگ نیا امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه در چند روز گذشته قریب به 5 میلیون جابه جایی و تردد در استان مازندران داشتیم افزود: استان مازندران در حال تبدیل به موقعیت همه زمانی برای سفر است چراکه در کوتاهترین زمان تعطیلات نیز محورهای مواصلاتی مازندران پررنگ است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی فرهنگ انس با سفر و طبیعت است، گفت: در حوزه گردشگری داخلی نگرانی نداریم فقط باید آموزش های لازم را برای چگونگی برخورد با طبیعت از طریق همه دستگاه ها فراهم نماییم.

بزرگ نیا نقش آموزش و پرورش را در این آموزش بی بدیل دانست و افزود: وفاق ملی محصول گردشگری داخلی است.


وی تهران را بازار هدف  مازندران اعلام کرد و بیان کرد: باید در حوزه فرهنگ گردشگری تلاش بیشتری کنیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تورهای گردشگری را در این راستا موثر دانست و بیان کرد: اگر بتوان سفرها را به سمت تورهای گردشگری سوق داد هم برنامه ریزی سفر دقیق تر خواهد بود و هم بار ترافیکی را کم می کند.

وی با بیان اینکه اگر تبلیغات و مراکز رزرواسیون حرفه ای عمل نکند منجر به افزایش بار ترافیکی شده و گاهی نیز به سمت تصمیمات غلط کشیده می شود.

بزرگ نیا با بیان اینکه ترافیک خاصیت شهر توریست پذیر است اظهار کرد: کمربندی های شهرها باید بگونه ای طراحی شود که مسافر از دیدن شهر منصرف نشود.

وی نقش مدیریت شهری را در این خصوص مهم دانست و افزود: شهرداری ها باید به سمت معرفی جاذبه های ناشناخته یا کم شناخته شده و همچنین فرهنگ سازی برای انس با طبیعت پیش روند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به نامگذاری امسال با نام همدلی و هم زبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری اذعان داشت: سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری امسال بار سنگینی را بر عهده دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.583 seconds.